Konflikthantering enligt Myers-Briggs Type Indicator.......

 
 
Hela tiden har vi konflikter runt oss, vi startar konflikter, vi dras med i andras konflikter och det går bara inte att undvika. Vi människor är olika personlighetstyper, fungerar olika och har sällan samma åsikter. Ibland är det bästa vi kan göra åt situationen att acceptera de olika synsätten och försöka mötas på halva vägen. Konflikter kan vara väldigt slitsamma och dränera oss på en massa energi. Det kan därför vara bra att få en inblick i hur och varför vi tänker och tycker så olika. Den inblicken ger Margareta Lykken oss i den här länken....
 
Jeanette Lilitha
2014-05-25 @ 20:59:31
URL: http://www.lilitha.blogg.se

Tack för alla goa kommentarer hos mig i min blogg. Det gör mig glad. Skönt att läsa att man inte är ensam. Stor kram till dig. Jeanette Lilitha

Svar: Varken du eller jag är ensamma om vår situation. Jag tror att man måste börja titta på hur vi har kommit dithän, att de psykiska diagnoserna "leder" sjukskrivningsstatistiken. Kram till dej oxå =)
Annelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Fjäderpennan

Kompott av vardagsbetraktelser, funderingar, recept, världsproblem och glädjeämnen.

RSS 2.0