Kvällspromenad längs Ölkusten........

En kvällspromenad längs Ölkustens innersta vik. Jaja, det är annat än en joggingrunda i Gnällbältet. Men eftersom en bild säjer mera än 1000 ord, låter jag fotona tala för sig själv. Och ja - här bor jag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marita
2014-05-16 @ 22:36:51
URL: http://ivaven.blogg.se

Underbara bilder :) Du bor verkligen vackert :)

Svar: Tack. Det värsta är att man blir hemmablind, själv tycker jag det är vackrare all annanstans......
Annelie

Lotta Amrén
2014-05-19 @ 23:46:26

Vackert och alldeles alldeles underbart! Jag vill att vi tar en fika där ngn dag,lääängtar efter dig vännen!💖
Kramar till dig fr mig,Lotta 🍃🌹🍃

Svar: Det gör vi. Lotta, sommaren är lång, vägen till mej kort =)
Annelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Fjäderpennan

Kompott av vardagsbetraktelser, funderingar, recept, världsproblem och glädjeämnen.

RSS 2.0