Vill du bli lycklig hela livet.....skaffa då en trädgård

Ett kinesiskt ordspråk. Massor med jobb men också mycket glädje med en egen täppa. Och när den sommartid bäddas in i grönska och blommor.....ja då verkar lägenheten i stan otroligt långt borta........Några foton ifrån min plats på jorden.                                                                                                                                                                                                           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
       "Sommarhuset"
 
 
  Humle vid trappan
 
 
 
 
 
corneliaeriksson.blogg.se
2014-04-22 @ 22:13:48
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

oj så mysigt! längtar till jag har mitt egna hus och min egna trädgård..

Svar: Javisst är det härligt, men oxå mycket jobb. Lycka till då med din täppa =)
Annelie

Marita
2014-04-23 @ 12:54:36
URL: http://ivaven.blogg.se

Ljuvliga bilder :) Förstår din glädje över att ha tillgång till en sådan plats :)

Svar: Mycket glädje, men oxå arbete. Nästa år har jag bott på samma ställe 30 år, skrämmande vad tiden har gått......
Annelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Fjäderpennan

Kompott av vardagsbetraktelser, funderingar, recept, världsproblem och glädjeämnen.

RSS 2.0